Thursday 24 November 2011

Simply Siti

22 Oktober 2011

ni dia aku nak cite lah pasal keluaran Simply Siti ni..dah lama aku dok kenan dengan produk ni..dah tiba masanya aku milikinya.. Simply Siti Acne Solution..aku beli toner dan simply 5 tu, dan eye brow liner..

First pakai toner tu bau dia wangi tapi tidak le menyusuk hidung.sejuk je kat muka..cara pakai dia guna kapas kemudian sapu lembut kat muka..tapi aku punye cara dok tuang kat tapak tangan pastu dok tepek je kat muka..pastu tepuk tepuk manja toner tu kat muka sampai toner meresap sepenuhnya kat muka.hehehe...

kemudian, dah pakai toner tu pakai lah simply 5 tu..pakai macam krim siang je..testur dia halus berkrim..tapi agak berminyak sikit..hem..ni untuk kulit bermasalah seperti jerawat ni..macam mane erk?pakai je lah..so far ok je la..lepas 4 jam aku pakai..muka tersangat lah berminyak..kalau korang pakai sediakan lah bedak muka tak pun kertas minyak..

pasal eye brow liner tu sangat lah aku suka..aku pilih Simply Auto Eye Brow Liner rich brown abl 02...
ok lah senang pakai, tak pasay nak asah asah..(sebab pengasah pensil aku selalu hilang)..tahan lama juga..belakang pensil tu ada berus untuk berus bulu kening yang dah lukis tu bagi nampak asli..

No comments:

Post a Comment