Saturday 28 January 2012

dah cuba SimplySiti...

16 hb lalu aku ada beli set simply siti :

-sabun muka
-toner
-acne gel
-scar eraser
-mask

nak jadi kan cerita dah seminggu aku pakai, rupa-rupanya aku tak boleh guna barang-barang tuh...muka aku tumbuh jerawat ruam...ALAMAK!!! adui...adui..adui...!gatal lagi..!dah stop pakai..sayang sekali. nak jual kat on line FACEBOOK tapi lom laku lagi buat masa sekarang.. masa aku belum dalam RM 95 tapi aku jual lik dalam RM 80. entah lah laku ke tak tu..hehe..cuba je lah..


lagi satu nak cite pasal Simplysiti 5 cream alah yang warna hijau jg tu dah nak masuk 4 bulan pakai, satu hari 2 kali pakai ( pagi / petang ) tak habis habis.. jimat..masa pakai SS ni tak pulak naik ruam..pelik!yang ni aku sambung je sampai titisan terakhir..huhu..

k, kite jumpe lagi..

LOVE me..

No comments:

Post a Comment