Tuesday 10 April 2012

impian zaman remaja.

Pelamin Impian
nak cerita sikit pasal pelamin idaman.. pelamin di atas ni sangat cantik konsep english dengan bunga-bunga segar.. dibuat di dalam dewan yang ber air-con.. berkerusi tinggi...serba putih..pelamin ni tak akan menjadi kenyataan disebabkan aku telah pun bernikah dan berkahwin juga ada pelamin.. ala-ala hijau dan cream gitu..warna kegemaran mak dan ayah..aku sebenarnya nak heavy sikit bab pelamin ni, tapi mak cakap tak payah lah nak membazir.. duit tu boleh simpan untuk kegunaan masa akan datang..pelamin aku simple sangat.. aku boleh buat sendiri rasanya ( buatlah sangat). sebenarnya kalau semua nak buat sendiri memanglah tak sempat. lagipun pada masa tu aku sibuk dengan kerja.mak dan mak su yang banyak membantu. terima kasih..

Solekan, pakaian
ni pula cerita pasal make up, baju pengantin, segalanya nak macam artis tempatan ni..sangat mengujakan kalau aku dapat koleksi sebegini..sangat berpuas hati.. nampak tak muka dia sangat comel pa bila make macam ni.. aku ni tak le lawa sangat tapi manis tu ade ler.. kalau bermake up macam ni lagi lah lebih cantikkan.. haha.. kalau dah berpakaian dress macam ni, pasangannye pun nak berkot putih... dah ada touch up sikit kat muka dia..



buat pengetahuan umum, impian zaman remaja ni tidak mungkin akan berlaku ... hanya tinggal kenangan sahaja... kecuali lah ada orang nak sponser kan..heheh..

No comments:

Post a Comment